Fem netværkspartnere har brugt juli på at forlænge

Spillerne har haft travlt på banen med forberedelserne forud for den kommende sæson - i erhvervsnetværket har der også været tryk på hele sommeren. I juli måned har hele fem netværkspartnere valgt at forlænge aftalerne med FC Roskilde.

Det drejer sig om:
• Better Ways Consult
• Tømrermester Troels Hansen
• York Living
• Power People Danmark
• Offbeat Media

Christian Laursen fra Better Ways Consult er stolt over den fælles rejse:
"Better Ways Consult er enormt stolte over at være med til at bakke op om FC Roskilde fremover. Klubben har vist udvikling og stabilitet de seneste år, og det skyldes ikke mindst den nye ejerkreds, som virkelig har formået at skabe en positiv kultur. Derudover har klubben også et fremragende erhvervsnetværk, som er mere end bare et netværk. Det er med stor glæde, at Better Ways Consult fortsætter rejsen med FC Roskilde i 2. Division."

Også Tømrermester Troels Hansen nyder at være en del af det:
“Vi er glade for at kunne være med til at støtte op om FC Roskilde og ser frem til nogle gode timer, med god fodbold på stadion.
Men vi er også meget glade for at være en del af det gode netværk omkring FC Roskilde og ser frem til mange udbytterige arrangementer i netværksgruppen.”

Betina Niebuhr fra York Living udtaler:
“Vi ser frem til endnu et år med godt netværk i FC Roskilde, og glæder os til en masse samarbejde med alle andre i netværket.”

Gitte Kristensen fra Power People Danmark ser positivt på udviklingen:
“Power People er glad for at være en del af FC Roskilde og erhvervsnetværket, så selvfølgelig har jeg valgt at gentegne vores sponsorat.
Klubben er inde i en positiv udvikling, på og udenfor banen og jeg ser frem til et år med masser af gode arrangementer og netværksmøde.”

Rene Hansen fra Offbeat Media glæder sig over udviklingen:
“Det var en naturlig beslutning at vælge at fortsætte og gentegner vores sponsorat i FC Roskilde. Netværket og den udvikling der sker i og omkring klubben, vil vi være en del af.
På trods af at Offbeat Media er et landsdækkende marketing bureau, er lokal forankring noget af det vigtigste, når vi taler relationer, kundekontakt og markedsføring. Derfor glæder vi os til endnu en sæson med de blå i Roskilde.
Offbeat Media er et full service digital marketing bureau som kan hjælpe dig med alt fra strategi til eksekvering. Vi er placeret i Roskilde og ved Herning, Jylland.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over de mange forlængelser:
“Hele fem netværkspartnere har i juli måned valgt at forlænge deres aftale med os og dermed stadig være med på rejsen mod 1 Division. Vi sætter pris på jeres støtte til klubben og jeres bidrag til erhvervsnetværket.
Tak for Troels, Betina, Christian, Gitte og René for støtten - vi glæder os til at dele en masse oplevelser sammen i den kommende sæson.”

Du kan altid fange Nikolaj Worch på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.