apri

Fire netværkspartnere forlænger med FCR

Påsken er overstået og samtidig har vi taget hul på en ny måned. Sæsonen på banen og i erhvervsnetværket er i fuld gang - i marts har fire af vores netværkspartnere valgt at forlænge deres aftaler i klubben med endnu et år.

Det drejer sig om:
- OMW Grafisk Design
- Ekman Bolig
- Comwell Roskilde
- Heideby Estate

Rune Nymann fra OMW nyder at være en del af erhvervsnetværket:
“Det er med stor glæde at vi har gentegnet aftalen med FC Roskilde som netværkspartner. Vi glæder os over fortsat at være en del af et stærkt og lokalt erhvervsnetværk, med et givende samarbejde for alle parter. Vi ser frem til at tage hul på endnu en sæson med spændende kampe, nye arrangementer og godt samarbejde i netværket.”

Lars Ekman havde håbet på at starte inde - men holder sig til netværket:
“Det var et nemt valg, da jeg blev spurgt om jeg ønskede at fortsætte. Jeg sagde selvfølgelig, at jeg helst ville starte på banen. Jeg ønsker at være en del af en skøn vinderkultur og et unikt sammenhold som FC Roskilde i den grad tilbyder sine sponsorer.”

Annette Gottlieb fra Comwell Roskilde fortsætter glædeligt:
”På Comwell Roskilde vil vi gerne støtte op omkring den udvikling klubben er inde i, og vi har derfor valgt at forlænge vores partnerskab med FC Roskilde. Vi glæder os over forsat at være en del af og få gavn af klubbens stærke erhvervsnetværk.”

Stor tak til Rune Nymann, Lars Ekman, Annette Gottlieb & Laura Heideby.

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over den fortsatte opbakning fra alle fire netværkspartnere - og ser frem til endnu et godt år:
“Fire netværkspartnere har valgt at forlænge deres aftaler og dermed stadig være en del af klubben og dens spændende rejse mod NordicBet Ligaen. Vi sætter stor pris på jeres støtte til klubben og jeres bidrag til, at vi i fællesskab dagligt gør vores erhvervsnetværk stærkere. Tak for Rune, Laura, Lars og Annette for støtten – jeg ser frem til en masse gode oplevelser sammen det kommende år.”

Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, er altid klar på en snak, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde.