dec

Fire netværkspartnere forlænger med FCR

Spillerne holder velfortjent juleferie og lader batterierne op forud for et hæsblæsende forår. Erhvervsnetværket lader også op til endnu et år - i december har fire af vores netværkspartnere valgt at forlænge deres aftaler i klubben.

Det drejer sig om:
- BrandMonkey
- Svalegårdens Bageri & Konditori
- Ampleo
- Mikkelsen Vin

Lasse Henckel fra BrandMonkey har forlænget med to år og glæder sig til at forblive en del af netværket:

“Det er med stor glæde, at vi hos BrandMonkey forlænger vores medlemskab med FC Roskildes erhvervsnetværk! Et fantastisk fællesskab, der skaber muligheder og fremmer vækst. Vi ser frem til at fortsætte vores engagement og bidrag til netværket og ikke mindst at deltage i de mange gode og værdifulde arrangementer der afholdes.”

Tina Greve Wennberg & Peter Greve Wennberg fra Svalegårdens Bageri udtaler:

“Vi er medlem af FC Roskilde for at støtte lokalt og samtidig fordi, at et netværket af sponsorer sjælendt er så godt som i denne klub. Samtidig er det også en god måde at skabe gode relationer på erhvervsmæssigt.”

Martin Lundberg-Jensen fra Ampleo tager gerne et år mere:

“Ampleo har valgt at forlænge vores samarbejde med FC Roskilde da det er centralt for os at være en del af byen vi hører til i, og være en del af det stærke netværk der findes i FC Roskilde. For Ampleo er kendskabet til os og den højere standard vi leverer indenfor IT-løsninger enormt vigtig, og et stærk netværk hjælper os i at udbrede det kendskab.“

Martin Mikkelsen fra Mikkelsen Vin skal selvfølgelig også være med:

“Det kom som det mest naturlige, at forlænge aftalen med byens bedste fodboldhold samt erhvervsnetværk. Det har været en sand fornøjelse, at se klubben og netværket vokse i 2023. Jeg glæder mig allerede til 2024 med mange gode timer i netværket samt spændende kampe på stadion, hvor det forhåbentlig ender med en oprykning.”

Tak for støtten til Lasse Henckel fra BrandMonkey, Tina Greve Wennberg & Peter Greve Wennberg fra Svalegårdens Bageri, Martin Lundberg-Jensen fra Ampleo & Martin Mikkelsen fra Mikkelsen Vin.

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over den fortsatte opbakning fra alle fire netværkspartnere - og ser frem til endnu et godt år:

“Fire netværkspartnere har i løbet af december måned valgt at sætte deres signatur på en forlængelse af deres aftale. Vi har haft et godt år i erhvervsnetværket i FC Roskilde og alle vores partnere bidrager hver især til, at vi dagligt kan bygge videre på drømmen om en oprykning i nærmeste fremtid.

Tak for støtten til alle - vi glæder os til en masse gode oplevelser sammen i 2024.”

Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, er altid klar på en snak, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde.