Flow House Rengøring & Flow House Polering fortsætter

Endnu en lokal virksomhed forankret i Roskilde fortsætter støtten til fodbolden og lokalmiljøet. Flow House Rengøring og Flow House Polering har netop sat deres signatur på endnu et år som Plus Partner i FC Roskilde, mens de også er blevet Profilpartner for Mikkel Juhl.

Nicky Bügel Jensen & Mads Christian Suhr ser positivt på fremtiden:
“Vi er ikke i tvivl om, at FC Roskilde er på rette vej - ligesom vi ikke var i tvivl, da vi skulle forlænge vores aftale med endnu et år. Klubben og erhvervsnetværket går en rigtig spændende sæson i møde, og det skal vi selvfølgelig være en del af. Klubben og byen hører til i NordicBet Ligaen.”

Adm. direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Jeg er super glad for, at Mads, Nicky og resten af Flow House har valgt at fortsætte engagementet i FC Roskilde. Vi har gang i noget godt, og det betyder meget for os, at andre end os selv synes det samme. Jeg ser frem til endnu et år med Mads og Nicky i erhvervsnetværket.”

René Christiansen er også klar til at tale med dig! Fang ham på rc@fc-roskilde.dk eller tlf. 4038 1038, hvis du og din virksomhed skal være med i Roskilde stærkeste netværk.