feb

Formue- & Investeringspleje fortsætter som Plus Partner

Endnu en Partner fortsætter rejsen og udviklingen i FC Roskilde. Formue- & Investeringspleje har gentegnet deres Plus Partnerskab og forbliver derfor en fast del af vores erhvervsnetværk, hvilket vi sætter stor pris på.

Partner i Formue- & Investeringspleje, Lars Bligaard, ser klubbens udvikling som en gevinst:

“Over de sidste 12 år har vi kun misset et enkelt år som Partner, og vi er derfor rigtig glade for at forlænge vores Plus Partner-aftale i FC Roskilde. Det nye ejerskab er en gevinst for klubben og vi vil rigtig gerne støtte dem, der arbejder på at få klubben op. Derudover er det vigtigt for os at støtte lokalt.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, er også meget tilfreds:

“Endnu en gang kan vi smile bredt over, at en af vores Partnere synes om det vi arbejder hårdt for hernede. Jeg er glad for, at opmærksomheden og interessen for projektet vokser.”