5.
janu

Formue & Investeringspleje investerer lyseblåt

Det kan altid betale sig, at investere i sit netværk - og heldigvis har Formue & Investeringspleje endnu en gang set det som en god investering, at være en del af erhvervsnetværket i FC Roskilde. De har netop sat deres signatur på en forlængelse af Plus Partner-aftalen.

Lars Bligaard fra Formue & Investeringspleje glæder sig til 2024:
“Det har hele tiden ligget i kortene, at vi ville forlænge vores aftale i FC Roskilde. Det er et utrolig stærkt netværk, der kun vokser sig større og stærkere hele tiden - vi ser derfor, at der fortsat er gode muligheder og meget mere at hente. Samtidig nyder vi at følge udviklingen på banen, hvor klubben og holdet har stor succes i øjeblikket. Vi glæder os til at fortsætte i 2024.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig:
“Jeg glæder mig over, at Formue & Investeringspleje har valgt at gentegne deres aftale i klubben. Helt generelt tror vi på, at det er en rigtig god investering for virksomheder, at blive medlem af vores erhvervsnetværk - jeg ved, at vores partnere nyder godt af hinandens kompetencer og samtidig bruger hinanden meget. Jeg glæder mig til endnu et år.”

Vil du også investere i dit netværk og din virksomhed, så vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør om mulighederne i FC Roskilde.