GardinExperten fortsætter opbakningen

Sommeren er over os og solen brager ind gennem kontorvinduerne - heldigvis har firmaet med løsningen netop forlænget sin FCR Partner-aftale med FC Roskilde.

GardinExperten tager endnu et år i klubben og erhvervsnetværket.

For Heino Bull Bahne & Bettina Bull Bahne vejer klubbens værdier tungt:
“Vi har valgt at fortsætte vores partnerskab med FC Roskilde og klubbens erhvervsnetværk af flere årsager. For det første giver det os en fantastisk mulighed for at styrke vores relationer med lokale virksomheder og potentielle kunder. Derudover deler vi værdier om fællesskab og engagement med klubben, hvilket gør samarbejdet meningsfuldt for os. Vi ser frem til at fortsætte med at støtte FC Roskilde.”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, udtaler:
“Det glæder mig at GardinExperten har valgt at forlænge deres aftale og derved fortsat er medlem af erhvervsnetværket yderligere 1 år. Vores erhvervsnetværk vokser stadig og vores loyale partnere spiller en stor rolle i dette. Tak for støtten Bettina og Heino, ser frem en masse gode oplevelser sammen det kommende år.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.