jul

Gaverummet er fortsat medspiller

Endnu en Partner har forlænget sin aftale med FC Roskilde. Gaverummet forbliver FCR Partner og har samtidig valgt at blive Profilpartner for Selim Baskaya, der har været god for os i opstarten.

Christina Sander Schønemann & Emma Schønemann fra Gaverummet nyder at være en del af FCR:
“Vi har VIRKELIG haft stor glæde af at være en del af FC Roskilde. Netværket er det bedste vi har været i og ser hver gang frem til, at mødes med de andre skønne mennesker. Samtidig er det spændende at følge med i, og være en del af den kæmpe udvikling som klubben gennemgår. Vi ser frem til endnu en sæson i klubben og i Netværket. Tak for jer!”

Nikolaj Worch takker for støtten & udtaler:
“Jeg er virkelig glad for, at Emma og Christina har valgt at forlænge deres aftale med klubben. Efter de indtrådte i netværket sidste år, har vi virkelig kunne mærke hvor aktive de har været i netværket. Derudover var de en stor hjælp, da vi skulle forkæle vores erhvervsnetværk i december sidste år. Jeg ser frem til at bygge videre på det gode samarbejde.”

Skal du være med? Så hiv fat i vores partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.