mar

Gorm Hansen A/S øger engagementet i FC Roskilde

Efter det første succesfulde år som en del af FC Roskilde, har en stærk samarbejdspartner valgt at forlænge og samtidig opgradere sit engagement yderligere.

Gorm Hansen A/S øger synligheden på vores sociale medier og sætter signatur på endnu et år som Stjerne Partner i klubben.

“Vi har nu været en del af FC Roskilde i et år, og vi har aldrig været i tvivl om, at aftalen selvfølgelig skulle forlænges. Vores engagement i klubben og erhvervsnetværket hår både øget vores synlighed i lokalområdet og styrket relationerne til Roskildes stærke erhvervsliv. Derudover har vi i løbet af året set en god sportslig udvikling med en god trænerstab og en spillertrup af høj kvalitet,” udtaler Morten Hovmøller.

“Roskilde er en by, der fortjener et godt og levende kultur- og idrætsliv. Derfor er vi meget glade for at bakke op om et initiativ, der både kan være med til at samle Roskildes borgere og udvikle byens talenter. Det bliver uden tvivl et spændende forår, og vi ser frem til nogle store oplevelser på stadion,” slutter Iris Hovmøller.

For direktør i FC Roskilde, René Christiansen, betyder samarbejdet utrolig meget:
“En samarbejdspartner som Gorm Hansen betyder utrolig meget for os. Jeg er taknemmelig for det stærke samarbejde vi har stablet på benene med Iris, Morten og resten af Gorm Hansen på det første år. Jeg tror på, at vores relation vil blive stærkere og at Gorm Hansen vil blive en endnu mere synlig spiller i vores erhvervsnetværk. Vi glæder os til fremadrettet at vise deres logo på vores kanaler - et tiltag der vil øge synligheden for dem og gøre folk bevidste om deres tilstedeværelse. Vi ser frem til det kommende år sammen.”

Tag fat i René Christiansen på rc@fc-roskilde.dk eller tlf. 4038 1038, hvis du og din virksomhed skal være med.