dec

Grant Thornton forbliver lyseblå

Når først man er med, er det svært at slippe!

For et år siden kunne vi byde velkommen til Grant Thornton - i dag kan vi glæde os over, at endnu en underskrift er sat, denne gang på en forlængelse af FCR Partner-aftalen.

Jakob Fogt fra Grant Thornton har set klubben i aktion:
“Da vi trådte ind i FC Roskilde og erhvervsnetværket for et år siden, var vi glade for at blive en del af klubben. Nu har vi set og mærket det helt tæt på, og er kun blevet bekræftet i, at vi fortsat skal støtte op om dette projekt lokalt i Roskilde. Man kan virkelig mærke, at folk vil det her - både i ejerkredsen, på banen og i netværket. Vi glæder os til at være med i endnu et år.”

Adm. direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Grant Thornton blev en del af FC Roskilde på et rigtig godt tidspunkt og har set os vokse. Jeg glæder mig derfor over, at de fortsat vil være med på rejsen det kommende år - der helt sikkert også bliver utrolig spændende, både på og udenfor banen. Vi vil bygge på og gøre oplevelsen for alle endnu bedre.”

Der er også plads til dig eller din virksomhed i vores erhvervsnetværk. Kontakt Nikolaj Worch eller René Christiansen og bliv klogere på mulighederne!