mart

Heideby Estate er ny netværkspartner

Endnu en lokal virksomhed har fået øjnene op for FC Roskilde og vores stærkt voksende erhvervsnetværk, på baggrund af den store efterspørgsel på vores arrangementer. Vi er glade for at kunne præsentere Heideby Estate som ny netværkspartner i klubben.

Laura Heideby fra Heideby Estate ser muligheder i erhvervsnetværket:
“Jeg har fulgt med i udviklingen af erhvervsnetværket i FC Roskilde, og på baggrund af det seneste netværksmøde og den store tilslutning, hvor deltagerlisten var lang, besluttede jeg mig for, at det var nu, at vi også skulle være med fremover. Klubben er i rivende udvikling på lokale hænder og det smitter af på virksomhederne i byen - jeg selv inklusive. Jeg ser mange muligheder i et netværk, hvor mange forskellige mennesker og brancher samles.”

René Christiansen, der er direktør i FC Roskilde, byder velkommen:
“At vores netværksmøder kan være med til at tiltrække nye Partnere og øge interessen for vores klub, betyder meget for mig. Jeg synes jo selv, at vi er på rette vej - men det er rart at se, at mange andre synes det samme, vi lægger os i selen for at styrke og forbedre de aktiviteter der er i og rundt omkring netværket. Jeg er glad for at kunne byde Heideby Estate velkommen i erhvervsnetværket og ser frem til samarbejdet med dem.”

Skal du med på rejsen? Kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.