apr

Hestetorvet Selskabslokaler forbliver lyseblå

Med lokaler centralt placeret i Roskilde og flere år som partner i FC Roskilde, har Hestetorvet Selskabslokaler netop sat deres signatur på en forlængelse af deres Plus Partner-aftale med klubben. Samtidig øges deres synlighed på stadion med endnu et skilt.

Jeff Perling, ejer af Hestetorvet Selskabslokaler, fortsætter med glæde:
“Jeg lever af at samle folk og give dem en god oplevelse, når de vælger at holde et arrangement hos os - det samme gør FC Roskilde, når folk samles om fodbolden. Jeg har været partner længe og jeg nyder at se den udvikling klubben er i, både på og udenfor banen. Jeg håber, at klubben kan tage det næste skridt og så ser jeg frem til at levere mad til erhvervsnetværket endnu et år. Med vores forlængelse håber jeg selvfølgelig, at endnu flere vil kigge Hestetorvet Selskabslokalers vej, når de skal holde et arrangement.”

Partnerkonsulent hos FCR, Nikolaj Worch, udtaler:
“Vi er rigtig glade for, at Hestetorvet Selskabslokaler har valgt at forlænge deres aftale med os. Flere gange årligt nyder vi og vores partnere maden fra dem til vores pre-match-arrangementer i Loungen. Kvaliteten betyder meget for os - og her ved vi, at Jeff er topklasse. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.