apr

Hestetorvet Selskabslokaler trækker stadig i lyseblåt

Endnu en Partner med lokaler centralt placeret i Roskilde, vil fortsat være med på rejsen. Hos Hestetorvet Selskabslokaler er der dækket op til meget mere FC Roskilde og de har derfor forlænget deres Plus Partner-aftale i klubben.

Jeff Perling, ejer af Hestetorvet Selskabslokaler, rider med på bølgen:
“Jeg har været med i erhvervsnetværket længe - lige fra da vi ikke var så mange Partnere og så til nu, hvor der er stor vækst og nye hele tiden melder sig på banen. Det er fantastisk at se, og en af grundene til, at jeg har valgt at fortsætte. Derudover er det naturligvis stadig fedt at støtte byens fodboldhold. Jeg håber selvfølgelig at endnu flere vil få øjnene op for Hestetorvet Selskabslokaler og kigge vores vej, når de skal holde et arrangement.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, ser frem til mere:
“Hestetorvet Selskabslokaler forkæler flere gange årligt vores Partnere til vores pre-match-arrangementer i Spar Nord Lounge.
Vi har stor fokus på kvaliteten til disse, derfor glæder det mig meget, at Jeff har valgt at forlænge aftalen med endnu et år.”

Skal din virksomhed gøre som Hestetorvet Selskabslokaler og blive en del af FC Roskildes Erhvervsnetværk? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.