sep

Højer VVS v/Henrik Højer gentegner

Der er heldigvis stadig blæk i direktørens kuglepen - og endnu en Partner har forlænget sin aftale med endnu et år. Højer VVS v/Henrik Højer kom til sidste år og han har fået lyst til mere, hvorfor det nu bliver til en signatur på en ny aftale i FC Roskilde.

Henrik Højer ser frem til at fortsætte:
“Jeg ser frem til at fortsætte i et meget stærkt erhvervsnetværk her i FC Roskilde. Det er en spændende rejse klubben har startet op, og det er selvfølgelig noget jeg fortsat gerne vil støtte op om. Jeg tror på, at der er meget mere at hente - både på og udenfor banen.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Det betyder meget når vi siger velkommen til nye partnere, men det betyder mindst lige så meget, når nuværende forlænger deres aftaler. Hvis folk ikke mente, at erhvervsnetværket og klubben var givende, ville de ikke blive hængende. Jeg er glad for, at Henrik har sat sin signatur på en ny aftale i klubben.”

Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør om dine muligheder for at blive en del af erhvervsnetværket.