jan

Hovedsponsor forlænger med FC Roskilde

Få minutters kørsel fra Roskilde ligger Viby-virksomheden CP, der for tiende år i træk er hovedsponsor for FC Roskilde. Parterne har netop underskrevet en ny aftale, der betyder, at CP fortsat er hovedsponsor i klubben. Siden begyndelsen af FC Roskildes rejse har CP sat sejl, og siden 2012 har de gået forrest i med- og modgang.

Det er derfor en utrolig glad direktør i FC Roskilde, René Christiansen, der kan udtale sig:

“For os betyder det alt. Samarbejdet med CP er eminent og der er ikke noget, jeg kan sætte en finger på. Jeg er derfor meget, meget glad for, at vi har forlænget med vores hovedsponsor. Det er et kvalitetsstempel for projektet, klubben og byen. Vi ser uden tvivl CP som en integreret del af FC Roskilde og glæder os til at fortsætte rejsen sammen med dem.”

Ejer og adm. direktør i CP, Julie Bruun, støtter fortsat med glæde:

“For et år siden forlængede vi vores hovedsponsorat lige efter tilgangen af den nye ejerkreds - nu står vi her igen, og ser kun frem til at følge den videre rejse. Vi er utrolig positive og synes fortsat det ser spændende ud. Vores sponsorat er samtidig et udtryk for, at vi gerne vil gøre noget for lokalområdet. Vi elsker at bidrage, både som hovedsponsor, til kamp og i erhvervsnetværket, hvor vi blandt andet havde fornøjelsen af at huse et møde i slutningen af 2021.”

CP’s sponsorat er fortsat synligt med CP-logoet på spillertrøjer, hovedtribune og udskiftningsbokse.