maj

HTH Roskilde/Nykøbing leverer fortsat lyseblåt

Køkkener i top kvalitet, hører til i et erhvervsnetværk i top kvalitet! HTH og FCR går fortsat hånd i hånd, efter endnu en signatur sat af drengene fra HTH Roskilde/Nykøbing, der ønsker at forblive Plus Partner i FC Roskilde.

Rune Hitz & Kenneth Gundersen fra HTH sættter stor pris på klubben og netværket:
“HTH Roskilde/Nykøbing ApS har været og er fortsat meget glade for at være en del af FC Roskilde og dets erhvervsnetværk. Vi ser fortsat store muligheder for at danne stærke relationer og forsætter derfor rejsen med FC Roskilde, hvilket er helt i tråd med vores måde at tænke lokalsamfundet ind på. Vi tager et stort socialt ansvar og ønsker at være en del af vores lokalsamfund. Derfor ser vi samarbejdet med FC Roskilde som en god mulighed for at skabe stærke relationer og gode oplevelser sammen med andre erhvervsdrivende i Roskilde. Vi kan se netværket bliver stærkere og stærkere, hvilket selvfølgelig har stor betydning for os alle. Som alle andre i netværket ser vi frem til en ny spændende sæson i 2. Division, det kan kun blive godt.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, udtaler:
“Jeg er rigtig glad for, at HTH har valgt at forlænge deres aftale med klubben. Rune og Kenneth er et aktiv i vores stærke erhvervsnetværk, hvor de med deres tilstedeværende bidrager til, at vores netværk hele tiden vokser sig større og stærkere. De er to store stemmer, der er værdsat af mange. Tak for støtten, drenge.”

Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du skal med på rejsen!