maj

HTO Nedrivning forbliver FCR Partner de kommende sæsoner

Man skal bygge op, inden man kan rive ned - og snart er erhvervsnetværket i FC Roskilde så stærkt, at det ikke er til at ryste. HTO Nedrivning tror så meget på projektet, at de netop har sat deres signatur på en toårig forlængelse af deres FCR Partner-aftale.

HTO Nedrivnings direktør & ejer, Anya Mortensen, glæder sig over fortsat at støtte op om sporten:
“Jeg er glad for, at vi har tegnet en toårig forlængelse af vores engagement i FC Roskilde. Erhvervsnetværket i klubben er stærkt, spændende og ikke mindst givende. Vi står et godt sted som virksomhed og et sted, hvor vi sætter pris på at kunne støtte sporten og alt deromkring. Vi tror på, at vores bidrag kan være med til at bringe klubben endnu længere frem - vejledt af en god lokalforankret ejerkreds. Jeg ser frem til fortsat at komme på stadion, både til kampene og til andre arrangementer.”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, sætter pris på støtten:
“Det glæder mig, at Anya & HTO har valgt at forlænge rejsen med FC Roskilde. Vi sætter stor pris på vores loyale partnere, uden dem kunne vi ikke have divisionsfodbold i Rådmandshaven. Tak for støtten Anya - vi ser frem til at bygge videre på det gode samarbejde.”

Du og din virksomhed kan også blive en del af vores hastigt voksende erhvervsnetværk! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere.