apr

Inforevision opgraderer til FCR Partner

Endnu en Partner har valgt at forlænge sit sponsorat i FC Roskilde og samtidig opgradere engagementet i klubben.

Inforevision er nu FCR Partner og fortsætter med at være en fast del af vores stærke erhvervsnetværk hos byens hold.

Martin Hansen, Partner hos Inforevision, ser frem til den videre rejse:
“Inforevision har valgt at forlænge sit engagement i FC Roskilde, bl.a. som følge af et godt og aktivt erhvervsnetværk med mange spændende aktiviteter og deltagere. Ligeledes bliver det spændende at følge resultaterne på fodboldbanen og FC Roskildes rejse op gennem divisionerne.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, er glad:
“Martin og Inforevision er et aktivt medlem af vores erhvervsnetværk, og derfor glæder det os, at de har valgt at forlænge og samtidig opgradere samarbejdet yderligere. Vi ser frem til det næste år sammen med Inforevision.”