aug

Instalight & Instadoor forbliver lyseblå

En trofast, loyal og mangeårig samarbejdspartner forlænger i FC Roskilde. Instalight & Instadoor har netop forlænget deres FCR Partner-aftale og fortsætter som så mange gange før, i klubben og vores erhvervsnetværk.

Thomas Jensen, Partner i Instalight & Instadoor, fortsætter ufortrødent:
“Vi er glade for at være en del af FC Roskilde, og vi har derfor selvfølgelig valgt at fortsætte vores støtte til projektet. Vi nyder at stille vores kompentencer til rådighed for klubben, når der er brug for det - ligesom vi nyder at være en del af erhvervsnetværket.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over endnu en forlængelse:
“Thomas og Instalight/Instadoor har kendskab til FC Roskilde og vores erhvervsnetværk, qua hans mange år omkring det. I klubben er vi derfor glade for, at han har valgt at forlænge aftalen og vi ser frem til flere gode oplevelser sammen.”

Lyder FC Roskildes Erhvervsnetværk som noget for dig eller din virksomhed, så tøv ikke med at kontakte vores Partner Konsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.