Instalight lyser fortsat lyseblåt

Et ansigt som de fleste omkring FC Roskilde og erhvervsnetværket kender rigtig godt, har netop forlænget sin FCR Partner-aftale med endnu et år. Instalight fortsætter derfor i klubben, som så mange gange før - og det er vi glade for!

Thomas Jensen fra Instalight ser frem til en ny sæson:
“Vi har selvfølgelig valgt at fortsætte vores støtte til projektet i klubben, da vi er glade for at være en del af FC Roskilde og erhvervsnetværket. Jeg har selv spillet i klubben for efterhånden mange år siden og det glæder mig, at se den positive udvikling. Vi sætter samtidig stor pris på at kunne stille vores kompetencer til rådighed for klubben, når der er brug for det.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig:
“Jeg er rigtig glad for, at Thomas og Instalight endnu en gang har valgt at forlænge sin aftale i klubben. Han har været med i mange år og har set klubben i både gode og mindre gode tider, så det er bestemt tale om en rigtig loyal partner. Jeg glæder mig til endnu et år sammen.”

Sådan får du fat i vores partnerkonsulent, hvis du og din virksomhed skal være med: Nikolaj Worch, på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.