Intra Products forbliver FCR Partner

Endnu en trofast Partner i FC Roskilde har tro på projektet og har forlænget sin FCR Partner-aftale med to år. Intra Products har været med i mange år, og de forbliver altså en del af vores stærke erhvervsnetværk i hvert fald de kommende to år.

Steen Maibom fra Intra Products har set en god udvikling:
“Jeg har været en del af netværket i FC Roskilde i efterhånden mange år og har oplevet både op- og nedture i denne periode. Men jeg oplever virkelig positive vinde efter den nye ejerkreds og administration bagved er kommet ind i klubben, derfor var jeg ikke itvivl om at aftalen selvfølgelig skulle gentegnes. Jeg har samtidig tegnet en toårig aftale, da projektet ser positivt ud i fremtiden, både på og udenfor banen.”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, glæder sig over forlængelsen:
“Intra Products har været en trofast samarbejdspartner længe, derfor glæder det mig, at Steen fortsat vil være en del af erhvervsnetværket omkring FC Roskilde de næste 2 år. Den toårige aftale viser også, at der er tro på vores langsigtede projekt i klubben. Tak for trofaste støtte, Steen.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere!