Jesper Heinze tilknyttes FC Roskilde

Et velkendt ansigt fra Roskilde Idrætspark tilknyttes FC Roskilde pr. dags dato, for at styrke setuppet omkring førsteholdet.

Jesper Heinze er tiltrådt som assistenttræner, men vil samtidig fortsætte i sin rolle på U/19-holdet i Roskilde Boldklub Eliteungdom.

Vores nye assistent går ydmygt til opgaven:

“Jeg vil gerne takke Jack og Theil for tilliden og denne mulighed. Gennem min rolle i U/19-trænerstaben og som transitionstræner i klubben, ser jeg, i denne rolle, muligheden for udvikle og forbedre synergierne mellem vores bedste ungdomshold og førsteholdet. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at bidrage til det dygtige arbejde Jack er i gang med at implementere på holdet og sammen arbejde for at nå sæsonens mål – nemlig oprykning til 2. Division.”

Sportschef i FC Roskilde, Anders Theil, ser gode muligheder:

“Jeg er glad for, at dette kunne lykkes. Vi har efterhånden fået bygget en ung trup op, hvor vi ser flere og flere fra ungdommen være med. At få Heinze med omkring førsteholdet giver en rigtig god connection til ungdommen og de unge spillere. Jeg tror på, at det nok skal blive rigtig godt.”

Velkommen til, Heinze!