Job i Spar Nord-Loungen hos FC Roskilde

Drømmer du om at arbejde for en fodboldklub? Vi søger netop nu værter/værtinder til vores Lounge - smilende og klar til at tage imod vores gæster.

Vores erhvervsnetværk har vokseværk og derfor bliver vi flere og flere til vores arrangementer og hjemmekampe. Derfor er det måske dig vi har brug for, så vi sammen kan løfte oplevelsen!

Jobbet indebærer primært servering for vores partnere, samt oprydning i vores VIP-Lounge til vores hjemmekampe i Roskilde Idrætspark. Vi søger dig som er serviceminded, hurtig på fødderne, imødekommende og selvfølgelig en rigtig teamplayer.

Arbejdstiden på kampdage vil være omkring 4 timer. Derudover vil der være mulighed for at arbejde til vores andre arrangementer som f.eks. netværksmøder.

Jobbet er lønnet.

Vil du gerne høre mere om arbejdet i Roskildes bedste fodboldklub? Så kontakt Christian Westergaard på cw@fc-roskilde.dk.