9.
okto

Jyske Bank øger engagementet i FC Roskilde

Bankens grønne identitet er svær at overse, men hjertet er heldigvis fortsat lyseblåt. Jyske Bank Roskilde er i øjenhøjde med kunderne og ikke mindst i øjenhøjde med deres nye store skilte bag på spillerboksene. Jyske Bank forlænger partnerskabet og bliver samtidig Eksklusiv Partner i FC Roskilde.

Michael Bang Pedersen & Olav Lerche-Henriksen fra Jyske Bank Erhverv Roskilde ser frem til endnu mere FCR:
“Vi er super glade for at gentegne og samtidig forøge vores sponsorat og tilknytning til FC Roskilde. Projektet i klubben er inspirerende og derfor ser vi frem til fortsat at være med på rejsen. Udover udviklingen på banen, sætter vi stor pris på det fantastiske erhvervsnetværk omkring klubben, som vi har stor glæde af. Vi har set det vokse over de seneste år, hvor flere og flere lokale virksomheder er kommet til, hvilket er glædeligt for byen.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Jeg er rigtig glad for, at Jyske Bank har valgt at forlænge sin aftale med FC Roskilde og samtidig øge engagementet i klubben med endnu flere synlige beviser på dette. Spillerboksene er bestemt ikke nye, men udsmykningen med de nye grønne skilte er ikke til at tage fejl af - vi sætter stor pris på støtten fra Michael, Olav og resten af Jyske Bank.”

Lyder erhvervsnetværket i FC Roskilde som noget for dig, så kan du kontakte vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 & høre mere om mulighederne.