jan

Karlsvognen er ny netværkspartner

Vi starter året med endnu en tilføjelse til erhvervsnetværket i FC Roskilde. Stort velkommen til Karlsvognen, der er ny netværkspartner i klubben.

Karlsvognens direktør Lennart Holm udtaler:
“Vi kan godt lide tanken og holdningen om, at handle og bruge de lokale virksomheder - og samtidig de initiativer og foreninger som er lokalt. På de lokale tiltag vi allerede er medlem af, har vi tidligere oplevet de gode fordele det giver. At FC Roskilde allerede besidder et stort og solidt netværk, betyder at vores tilføjelse til ‘FC Roskilde-familien’ bliver ekstra interessant. Flere af de ansatte hos os elsker fodbold og ser frem til den del. Personligt er jeg mere til det lokale netværk, som jeg glæder mig til at tage hul på. Vi ser meget frem til vores første år i netværket - og jeg glæder mig til at møde alle i netværket, og håber på, at vi kan bidrage med noget godt netværk.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, ser frem til samarbejdet:
“Jeg er glad for, at det er lykkedes os at styrke netværket med Karlsvognen. Vi er kommet rigtig fint fra land i 2024 og ser fortsat masser af udvikling i vores erhvervsnetværk, hvor vi fortsat kan gøre meget. Jeg glæder mig til samarbejdet med Karlsvognen og håber, at begge parter får en masse gode ting ud af det kommende år sammen.”

Skal du og din virksomhed være de næste vi præsentere i netværket? Så tag fat i vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.