nov

Kenneth Høier takker af i FCR

FC Roskilde siger farvel til Kenneth Høier denne vinter, da han har valgt at takke ja til et andet tilbud, som han ikke kunne sige nej til.
Høier kom til klubben forud for vores tilbagevenden til 2. Division, og har siden i sommer ageret assistenttræner for Jack Majgaard.

Et vemodigt farvel fra Høier:
“Jeg vil gerne starte med at sige tak for en alt for kort tid, som har været god og lærerig. Det her stop kommer meget tidligere end jeg selv havde regnet med, men nogle muligheder er for gode til at sige nej til - og derfor har jeg besluttet dette. Jeg siger farvel til en klub som har et kæmpe potientiale og evnerne til at tage de næste mange skridt. Jeg er sikker på, at klubben og truppen nok skal nå målene, det fortjener FC Roskilde. Til sidst vil jeg gerne takke staben og spillerne for et godt samarbejde - og selvfølgelig også alle omkring klubben.”

“Vi er en klub der gerne vil være kendetegnet for, ikke at stå i vejen for store muligheder, når de byder sig. Det gælder både for vores trænere og spillere - og i dette tilfælde for Kenneth Høier. Han har fået en mulighed andetsteds, og det har vi respekt for. Vi vidste fra start hvor dygtig han er, og jeg vil gerne på klubbens vegne takke Høier for det sidste halve år og samtidig ønske ham held og lykke fremover.” lyder det fra direktør, René Christiansen.

FC Roskilde vil gerne takke Høier for hans indsats og altid gode humør - ligesom klubben ønsker ham alt det bedste fremover.