dec

Kino Ro’s Torv er ny FCR Partner

På vær vores måde forsøger vi at underholde vores gæster - og selv om fodbold på regnvejrsdage kan noget, så går man heller aldrig galt med en tur i biografen. Lige netop den form for underholdning kan vores nyeste FCR Partner levere. Kino Ro’s Torv er nyeste tilføjelse til erhvervsnetværket omkring FC Roskilde, med en tidligere spiller, Poul Hübertz, i spidsen.

Samarbejdet åbner nye døre, og allerede i januar måned kan vi i samarbejde med Kino Ro’s Torv se frem til en premierefilm på deres lærred.

Poul Hübertz og Lone Hübertz Werup fra Kino Ro’s Torv ser frem til at træde ind i partnerkredsen omkring FC Roskilde:
“Først og fremmest så glæder vi os til at blive en del af det voksende erhvervsnetværk i klubben. Vi ser gode muligheder i samarbejdet og vil samtidig gerne, som lokal virksomhed, støtte op om byens bedste fodboldhold. Vi har et godt kendskab til klubben og har set hvordan det har udviklet sig positivt den seneste tid. Der er flere ligheder mellem FC Roskilde og Kino Ro’s Torv - og med dette samarbejde, kan vi forhåbentlig underholde endnu flere. Vi glæder os til det nye år.”

Adm. direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig til samarbejdet:
“Jeg er rigtig glad for, at vi kan byde velkommen til endnu en Partner i FC Roskilde. Med tilføjelsen af Kino Ro’s Torv baner vi vejen for nye muligheder både for os og for hele partnerkredsen. Det glæder mig, at flere og flere får øjnene op for vores hårde arbejde og vores stærke erhvervsnetværk, hvor nye partnere kun er med til at gøre hele oplevelsen bedre for alle. Jeg glæder mig til det nye år og samarbejdet med Kino Ro’s Torv, hvor vi allerede i januar kan se frem til en premierefilm i biografen.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.