LH Hockerup forlænger og opgraderer sponsorat

Vi starter ugen ud på bedst mulig måde og kan med glæde fortælle, at LH Hockerup fortsætter deres engagement i FC Roskilde og samtidig opgraderer deres sponsorat.

For et år siden vendte de retur til Rådmandshaven og nu har de valgt at bygge yderligere på aftalen.

Lasse Hockerup ser frem til at fortsætte:
“Vi har valgt at fortsætte i FC Roskilde og erhvervsnetværket, da vi tror på, at rejsen først lige er begyndt. Den udvikling og opadgående kurve som både ses på og udenfor banen glæder os meget. Vi ser frem til mange flere gode tider i klubben.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, kan ikke få armene ned:
“Jeg er kisteglad for, at Hockerup har valgt at forlænge og samtidig opgradere deres aftale i klubben. Hvis vi gerne vil rykke os yderligere, er det et løft som det Hockerup laver, der skal til. Det betyder utrolig meget, at vores Partnere kan se udviklingen og at de i år to med os som ejere, vælger at bygge yderligere på deres sponsorat. Vi er meget taknemmelige og ser frem til at arbejde hårdt videre.”