jul

Lyset slukker aldrig: Instalight forlænger selvfølgelig

Instalight skal selvfølgelig med i NordicBet Ligaen. Thomas har sat sin signatur på en forlængelse af FCR Partner-aftalen, hvorfor han også er en del af FC Roskilde og erhvervsnetværket det kommende år.

Thomas Jensen, ejer af Instalight, har været med i mange år:
“Vi har selvfølgelig valgt at fortsætte vores støtte til projektet i klubben, da vi er glade for at være en del af FC Roskilde og erhvervsnetværket. Jeg glæder mig over den positive udvikling klubben har været i de seneste år - det betyder meget, når man har været med i så mange år, som vi har. Vi sætter samtidig stor pris på at kunne stille vores kompetencer til rådighed for klubben, når der er brug for det. Skulle der blive brug for det, kan jeg også støve støvlerne af.”

Adm. direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Jeg er rigtig glad for, at Thomas og Instalight endnu en gang har valgt at forlænge sin aftale i klubben. Han har været med i mange år og har set klubben i både gode og mindre gode tider, så det er bestemt tale om en rigtig loyal partner. Jeg glæder mig til endnu et år sammen.”

René Christiansen er også klar til at tale med dig! Fang ham på rc@fc-roskilde.dk eller tlf. 4038 1038, hvis du og din virksomhed skal være med i Roskilde stærkeste netværk.