okt

Madklubben på Why Food & Cocktails

Erhvervsnetværket i FC Roskilde kan meget mere end det der sker i Roskilde Idrætspark. Hver måned mødes Partnere fra netværket i Madklubben, hvor der over en frokost arbejdes, snakkes og hygges.

I fredags var ingen undtagelse, da 30 af vores Partnere mødtes på Why Food & Cocktails i Roskilde, hvor Nanna Ajslev slog dørene op til hendes vietnamesisk/asiatiske fusionskøkken.

Næste gang Madklubben mødes er den 11. november, hvor vi besøger Comwell Roskilde. Dette er blot en af vores mange aktiviteter i erhvervsnetværket. Lyder det interessant, så er det altid muligt at komme med som gæst og opleve stemningen.

Tøv ikke med at kontakte vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.