feb

Mads Julø forlænger til sommeren 2023

Endnu mere Julø og forhåbentlig endnu flere jubelscener! Mads Julø vendte i sommer tilbage til FC Roskilde efter 2,5 år hos KFUM’s Boldklub.

Siden han vendte hjem, har han spillet mere eller mindre fast - og har været en betydelig faktor for gode præstationer det forgangene halve år. Derfor er det med stor glæde, at vi nu kan meddele, at Mads Julø har sat sin underskrift på en kontrakt til sommeren 2023.

”Jeg er glad for at få fremtiden på plads. Klubben er på vej fremad igen og det er fedt at være en del af. Jeg ser frem til at være med på rejsen det næste 1,5 år, hvor vi i fællesskab forhåbentlig kan rykke klubben yderligere”, udtaler Mads Julø.

Sportschef, Anders Theil, er tilfreds med, at endnu en forlængelse er kommet på plads: “Julø kom tilbage og leverede som forventet. Han er en profil på vores hold og præsterede rigtig godt hele efteråret. Jeg tror, han kan blive endnu mere dominerende mand-mand. Hans udfordrende spil og gode omgang med bolden har skabt store problemer for vores modstandere - så det er fedt, at Julø har forlænget kontrakten med os. Han bliver en vigtig brik for at indfri klubbens mål den kommende tid.”