janu

Malerfirmaet Niels Hansen har været lyseblå i over 14 år

Et velkendt ansigt i erhvervsnetværket har endnu en gang sat sin signatur på en forlængelse i FC Roskilde. I mere end 14 år har Malerfirmaet Niels Hansen malet lyseblåt og været en del af klubben - nu har de forlænget deres Plus Partner-aftale med endnu et år.

Niels Hansen får meget ud at erhvervsnetværket og nyder at se det vokse:
“Vi har været en del af FC Roskilde i mange år. Hvorfor vi fortsat er sponsor, drejer sig blandt andet om det stærke netværk, der yder udvikling, sparring, venskaber og oplevelser. Med den stadig nye ejerkreds og setup omkring klubben, er folk rykket endnu tættere sammen i bussen - der vises både indenfor og udenfor kridtstregerne hvad man kan opnå, når man er fælles om noget. Vi glæder os over tilgangen af sponsorer og ser frem til at støtte op om holdet, netværket og deltage aktivt på sidelinjen endnu en sæson, samt bistå med vores kompetencer og skabe værdi.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, udtaler:
“Det glæder mig, at kunne starte året med endnu en forlængelse. Denne gang er det Niels Hansen, som har sat sin underskrift på endnu et år i erhvervsnetværket - han har været med i mange år og kender om nogen til udviklingen i vores netværk. Tak for altid at støtte op omkring klubben, Niels.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.