febr

Malerfirmaet Niels Hansen maler fortsat lyseblåt

Niels Hansen har malet sig vej ind i vores hjerter, og vi er derfor utrolig glade for, at vi nu kan præsentere forlængelsen af endnu en Partner. Malerfirmaet Niels Hansen har netop givet håndtryk på endnu et år som Plus Partner i FC Roskilde.

Niels Hansen har været med i over 13 år og nyder det fortsat:
“Først og fremmest er vi rigtig glade for, at være en del af FC Roskilde. Erhvervsnetværket giver os mulighed for, at deltage i et lokalt forankret netværk, med andre ejerledere og beslutningstagere. Det er enorm kapacitet og et utal af kloge mennesker, hvor viden deles på kryds og tværs, for at hjælpe hinanden. Selvfølgelig handler det også om den langvarige relation vi har til fodboldklubben, hvor vi har været med i over 13 år. Efter gode og mindre gode tider, står vi her endnu.”

Malerfirmaet Niels Hansen tilbyder en bred vifte af ydelser med fokus på nybyggeri, ombygninger og renovering. Vi leverer ud fra en grøn profil og har for længst taget de nødvendige forholdsregler til at opfylde alle de nyeste krav til miljøet.

Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, lovpriser en loyal og mangeårig Partner:
“Malerfirmaet Niels Hansen har efterhånden været en del af klubben og netværket i en lang årrække. Vi er super glade for, at Niels har valgt at forlænge denne rejse med minimum endnu et år til den lange årrække. Vi sætter pris på den store loyalitet og fortsatte støtte fra Niels og co.”

Hvad kan du og din virksomhed få ud af at være med i FC Roskildes Erhvervsnetværk? Vil du vide mere om det, så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.