sept

Marc Winkel er på plads i FCR

FC Roskilde har skrevet kontrakt med 19-årige Marc Winkel, der kommer til klubben fra Fremad Amager, hvor han i denne sæson har nettet to gange.

Winkel er udtaget til truppen i dag og kan få debut mod sine tidligere holdkammerater.

Hovedpersonen selv glæder sig til at spille i lyseblåt:
“FC Roskilde har en stærk trup og jeg glæder mig til at være med i hele det koncept klubben er ved at bygge op. Jeg glæder mig til at trække FCR-trøjen over hovedet og spille mod mine tidligere holdkammerater i aften. Jeg er en aggressiv spiller, der er god på kuglen og så har jeg en fin fart. Nu er det bare i gang - og hvilken bedre måde at starte på.”

Anders Theil udtaler følgende om tilgangen:
“Marc er en aggressiv spiller, der altid arbejder hårdt. Marc har haft et stort ønske om at blive FCR-spiller og hans mindset er det rigtige. Han dækker både back og kant, og har allerede scoret to mål for Fremad Amager i starten af denne sæson, så han ved også hvor målet står. Han er teknisk stærk og god med begge ben. Alt i alt en spiller vi glæder os over at tilføje til vores trup.”

Velkommen til domkirkebyen, Winkel!