jun

Marsengo Invest fortsætter som FCR Partner

En trofast Partner, og samtidig stor fan, forlænger sit sponsorat i FC Roskilde. Ronnie Marsengo og Marsengo Invest forbliver FCR Partner og ser frem til at støtte byens hold i den kommende sæson.

Ronnie Marsengo ser frem til at fortsætte støtten til byens hold:
“Jeg nyder at være en del af FC Roskilde og hele den kreds af mennesker udenfor banen. Det glæder mig at se den udvikling klubben er i, og jeg ser sikker på, at fremtiden er endnu lysere. Jeg ser frem til at følge med i 2. Division efter sommerpausen.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over forlængelsen:
“Det er en fantastisk forlængelse. Ronnie er mere end loyal og støtter klubben hver gang. Han ser alle vores hjemmekampe og han er endda med på udebane, så ofte han har mulighed for det. Det er ekstra fedt når vores Partnere samtidig er store fans af FC Roskilde. Jeg ser frem til et fortsat godt samarbejde.”