3.
febr

MMFood vil endnu mere

Lækker mad kræver lækre aftaler. Det er ingen hemmelighed, at vi har en forkærlighed for maden fra MMFood - heldigvis kan de også godt lide FC Roskilde, hvorfor de nu har forlænget deres aftale med to år og samtidig opgraderet fra Plus Partner til Stjernepartner i klubben.

Morten Dybro Jakobsen og Morten Kronborg fra MMFood sætter pris på fællesskabet:
“MMFOOD har igen forlænget vores samarbejde med FC Roskilde. Det har ikke krævet mange overvejelser at forlænge vores samarbejde med FC Roskilde. Et samarbejde som giver os mulighed for at bidrage til vores lokalsamfund, skabe mere netværk, møde og være en del af et fantastisk fællesskab. Alle værdier som er en del af det bærende fundament MMFOOD står på. Tak.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over en flerårig aftale:
“Jeg er super glad for, at Morten og Morten har valgt at forlænge deres partnerskab i klubben. At de samtidig har valgt at opgradere og lave en 2-årig aftale beviser også, at det er nogle gutter som har købt ind på vores projekt i klubben. Ligesom os tror de på, at vi kun lige er begyndt.”

Skal du og din virksomhed være med på rejsen i FC Roskildes Erhvervsnetværk i 2023? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.