jan

Moestrup Tømrer & Snedker er ny Plus Partner

Netværket har vokseværk og vi bygger på - nyeste brik i erhvervsnetværket og FC Roskilde er Moestrup Tømrer & Snedker, der netop har sat deres signatur på en Plus Partner-aftale med klubben.

Niels Moestrup glæder sig over at være tiltrådt som Plus Partner i FC Roskilde:
“Jeg glæder mig utrolig meget til samarbejdet med FC Roskilde og klubbens partnere. Som efterhånden fast håndværker i Roskilde, ser jeg det som en naturlig del, at støtte op om det store arbejde det er at drive en fodboldklub på dette niveau. Jeg har allerede fået en rigtig god modtagelse og ser frem til det kommende år.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, udtaler:
“Det glæder mig, at kunne byde Niels Moestrup velkommen til FC Roskildes erhvervsnetværk. Niels er et velkendt navn og ansigt i Roskilde, og jeg er helt sikker på, at han vil kunne bidrage positivt til netværket. Velkommen til Niels, vi ser frem til samarbejdet.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.