feb

MR Tagdækning forbliver Plus Partner

Vi starter ugen ud med endnu en glædelig nyhed fra vores erhvervsnetværk, hvor drengene fra MR Tagdækning netop har trykket hånd og sat signatur på en forlængelse af deres Plus Partner-aftale med FC Roskilde.

Michael Kjær & René Henriksen ser frem til at fortsætte i FC Roskilde:
“Efter at have været en fast del af netværket i FC Roskilde i efterhånden en del år, var vi ikke det mindste i tvivl om, at vi fortsat skal være med på rejsen mod NordicBet Ligaen. Det er glædeligt at se, at klubben klarer sig så godt, både på og udenfor banen. Vi glæder os til det kommende halvår, som forhåbentlig ender ud i en oprykning.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, udtaler:
“Det glæder mig, at Michael og René har valgt at gentegne deres aftale med klubben. MR Tagdækning har efterhånden været med en del år, både i med- og modvind - og er derved en af vores mange loyale partnere, som altid bakker op om klubben. Tak for støtten, Michael og René.”

Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør om dine muligheder for at blive en del af erhvervsnetværket.