juli

MR Tagdækning forbliver Plus Partner

Det er ikke kun spillere der forlænger deres aftaler i sommerens transfervindue. MR Tagdækning er den seneste i rækken af forlængelser i erhvervsnetværket, efter de har skrevet under på en ny Plus Partner-aftale i FC Roskilde.

Michael Kjær fra MR Tagdækning håber på en sæson i toppen:
“Vi har i efterhånden mange år været en del af netværket i FC Roskilde, både i gode og mindre gode tider. Vi var ikke det mindste i tvivl om, at aftalen skulle forlænges, da man virkelig kan mærke den positive retning klubben går - både på og udenfor banen. Vi glæder os og ser frem til en kommende sæson, hvor vi forhåbentlig kan spille med i toppen af 2. Division.”

Nikolaj Worch, partnerkonsulent i FC Roskilde, udtaler:
“Det glæder mig, at Michael har valgt at gentegne sin aftale med klubben. MR Tagdækning har efterhånden været med en del år og er derved en af vores mange loyale partnere, som altid støtter op om klubben. Uanset om vi har ligget i 1. Division, 2. Division eller 3. Division. Tak for støtten, Michael.”

På billedet ses repræsentanter fra MR Tagdækning.

Skal du og din virksomhed være en del af Roskildes bedste erhvervsnetværk? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.