apr

Nellemann Roskilde er parkeret blandt stjernerne

For nylig var Nellemanns biler linet op til photoshoot, da vi præsenterede dem som officiel bilpartner - i dag kan vi glæde os over, at Nellemann også har valgt at forlænge deres Stjerne Partner-aftale i FC Roskilde.

Mark Salonen, der er Salgs- & Filialdirektør hos Nellemann Roskilde, støtter fortsat:
“Som jeg tidligere har nævnt, så er vi rigtig glade for at være en del af FC Roskilde og hele netværket omkring klubben. Vi har blandt andet lagt lokaler til et netværksmøde, med stor succes, hvor netværkets partnere havde muligt for at se og høre om os. Jeg glæder mig til, at vi fortsat skal være en del af rejsen med klubben - det er kun blevet sjovere at være med det seneste stykke tid, hvor der virkelig har været fart på.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, sætter pris på samarbejdet:
“Endnu en gang står jeg tilbage med en følelse af, at vores erhvervsnetværk kan noget helt specielt. Vores partnere gør en kæmpe indsats - og vi mærker, at de i høj grad prioriterer vores arrangementer, fordi de er givende. Det glæder mig, at en god og vellidt Partner som Nellemann også har valgt at forlænge sin aftale. Jeg ser frem til fortsætte sammen.”

Skal du eller din virksomhed være med? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.