mar

Njord Law Firm er lyseblå

Endnu en Partner er klædt i klubbens lyseblå farver. Njord Law Firm er FCR Plus Partner og det er et velkendt ansigt i FC Roskilde der står forrest i dette partnerskab.

Rune Tarnø, bestyrelsesformand i FC Roskilde og Partner hos Njord Law, tror på FCR:
“Jeg har stor tro på de ting vi laver i FC Roskilde, på den måde klubben er ved at blive genopbygget og på ejer- og partnerkredsen i klubben. Der sker mange spændende ting, og derfor var det naturligt, at Njord Law skulle være med. Jeg ser frem til at følge rejsen på tætteste hånd.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Først og fremmest er jeg glad for, at Njord Law er Partner i klubben. Men jeg er også utrolig glad for at have Rune som bestyrelsesformand for FC Roskilde og samtidig en nær sparringspartner i det daglige, når der er brug for et juridisk synspunkt. Selvfølgelig skal vi fortsætte rejsen sammen, det er naturligt.”

Skal din virksomhed være en del af FC Roskildes Erhvervsnetværk? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.