okt

No8 Roskilde er ny netværkspartner

Endnu en lokal virksomhed er klædt på til at blive nyt medlem af erhvervsnetværket i FC Roskilde. Vi er glade for at kunne præsentere tøjbutikken No8 Roskilde, placeret på RO’s Torv, som ny netværkspartner i klubben.

Ejer af No8 Roskilde, Kenneth Daniel Guldager, ser frem til samarbejdet:
“Som virksomhedsejer i Roskilde har jeg selvfølgelig haft et øje på FC Roskilde og erhvervsnetværket omkring klubben, der virkelig virker til at være noget helt specielt. Vi lever af at klæde folk godt på - og jeg er sikker på, at netværket kan få gavn af os og omvendt. Jeg ser frem til at blive en del af FC Roskilde, og til at endnu flere vil få kendskab til vores fantastiske No8-butik.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, ser netværket vokse:
“Det glæder mig, at endnu en lokal virksomhed vil med på rejsen i FC Roskilde. Erhvervsnetværket vokser og vokser - det betyder også, at alle vores partnere får flere og flere muligheder gennem netværket. No8 Roskilde er seneste skud på stammen og jeg glæder mig til at byde Kenneth og resten af butikken velkommen i klubben.”

Skal du være den næste tilføjelse til et voksende erhvervsnetværk i FC Roskilde? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og høre mere om mulighederne.