NRGi Elcon fortsætter deres synlige partnerskab

Skiltet i Roskilde Idrætspark er ikke til at overse og vi er derfor ekstra glade for at kunne meddele, at NRGi Elcon har forlænget sin FCR Plus Partner-aftale i FC Roskilde.

Palle Egelund Jensen, servicedirektør hos NRGi Elcon Øst, tror på mere:
“Vi har valgt at forlænge vores aftale i FC Roskilde, fordi vi tror på, at der er meget mere at komme efter - både på og udenfor banen. Det arbejde der bliver lagt i klubben og netværket omkring klubben, er intet mindre end fantastisk. Vi var derfor aldrig i tvivl om, at vi ville fortsætte med at støtte klubben - FC Roskilde er et flagskib for byen og det betyder noget for os, at støtte op om det. Jeg ser frem til endnu en sæson, hvor udviklingen kan fortsætte.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, uddyber betydningen:
“Det betyder sindssygt meget, at NRGi Elcon har valgt at forlænge sit sponsorat i FC Roskilde. Vi kæmper en kamp i Roskilde Idrætspark for at bygge noget helt fantastisk op for byen - vi glæder os over, at vores Partnere tror på projektet, nu hvor en stor del af byens politikere ikke gør. Vi har tænkt os at fortsætte arbejdet og modbevise dem - at Elcon fortsat er en del af den rejse, gør mig rigtig glad. De er ikke til at overse på stadion og sammen kan vi nå endnu længere.”

Erhvervsnetværket har fuld fart på - skal du med? Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.