mar

Nyt sæsonkort – nye muligheder i Roskilde Idrætspark

I forbindelse med at vi har skiftet billetsystem, har vi også udviklet et nyt attraktivt tilbud til dig som fan. Det hedder FCR Klubben og indeholder en række fordele.

Du får for kun 1.906,00 DKK (+ gebyr) en værdi på over 4.000,00 DKK.

Udover FCR Klubben har vi også sæsonkort+ (tidligere støtteårskort)

Klik på knappen herunder for at se alle fordelene ved de 2 forskellige varianter. Slår du til nu får du det første 1½ år for 1 års pris.

OBS! Når du skal købe FCR Klubben skal du vælge 2 pladser med FCR Klubben. Når du skal købe Sæsonkort+ skal du vælge 2 pladser til Sæsonkort+. Det bliver dine faste pladser på Roskilde Idrætspark frem til udgangen af 22-23 sæsonen.

Voksen:

Sæsonkort 60,00 DKK/md

Sæsonkort+ 1.000,00 eller 85,00 DKK/md

FCR Klubben 1.906,00 DKK

Barn, pensionist og studerende:

Sæsonkort+ 1.000,00 eller 85,00 DKK/md

FCR Klubben 1.906,00 DKK

*Den samlede bindingsperiode på dit sæsonkortabonnement er i alt på 6 måneder. Da abonnementer med månedlig betaling har et opsigelsesvarsel på løbende betalingsmåned + en måned, betyder det, at du først kan opsige dit abonnement, når der er gået 5 måneder fra ordreafgivelsen. Mindsteprisen for abonnementer med månedlig betaling er 7 gange den månedlige pris inklusiv den oprindelige betaling.