jun

OneOffice forlænger deres FCR Partner-aftale

OneOffice har forlænget deres aftale og engagementet i FC Roskilde med yderligere et år. OneOffice er samtidig vores IT Partner, der sørger for at alt spiller i dagligdagen på den front.

Martin Kumini fra OneOffice fortsætter glædeligt:
”Vi er stolte af at kunne fortsætte vores samarbejde med FC Roskilde og støtte den lokale fodboldklub. Vi fortsætter også vores støtte til FC Roskilde ved at sørge for at drive og servicere klubbens IT løsning. Vi ser frem til endnu en sæson med masser af spændende kampe og godt samarbejde”.

René Christiansen glæder sig over den fortsatte opbakning:
“Det betyder meget at have stærke partnere, især på IT-området. For få uger siden hørte vi et oplæg fra OneOffice omkring IT-sikkerhed og blev hurtigt klogere på, at det også er ekstremt vigtigt for en forretning som vores. Jeg er glad for, at Martin og resten af OneOffice fortsat vil være med på rejsen i NordicBet Ligaen.”

På billedet ses Nikolaj Worch, Martin Kumini, Sebastian Mathilli og Jennifer Romeyke fra OneOffice.

Netværket vokser fortsat - men vi vil hellere end gerne have dig med! Kontakt Nikolaj Worch på på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.