OneOffice fortsætter som FCR Partner

Endnu en Partner vil fortsat gerne være med i det lyseblå netværk. Sidste år signede vi med OneOffice - nu har de forlænget deres FCR Partner-aftale og engagementet i FC Roskilde med yderligere et år.

Salgschef hos OneOffice, Anders Schwartau, ser frem til endnu en sæson som Partner:
”Vi er stolte af at kunne fortsætte vores samarbejde med FC Roskilde og støtte den lokale fodboldklub. Som en del af det stærke lokale erhvervsnetværk i Roskilde er det vigtigt for os at være med til at skabe gode oplevelser for både spillere og fans. Derudover sætter vi stor pris på den sparring og de muligheder, som vi får gennem vores deltagelse i erhvervsnetværket. Vi ser frem til endnu en sæson med masser af spændende kampe og godt samarbejde”.

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over forlængelsen:
“Hver gang vi formår at byde velkommen til en ny Partner eller forlænger en nuværende, bliver jeg både glad og stolt. Vi lægger meget tid og mange kræfter i vores erhvervsnetværk, så der er stor værdi for vores partnere. Jeg er derfor også glad for, at OneOffice har valgt at forlænge deres aftale j klubben - jeg ser frem til endnu en sæson i deres selskab.”

På billedet ses fra venstre René Christiansen sammen med Martin Kumini og Anders Schwartau fra OneOffice.

Du og din virksomhed kan også blive en del af vores hastigt voksende erhvervsnetværk! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere.