jan

Qvarnstrøm er ny mand i lyseblåt

Vinterens fjerde tilføjelse til truppen er på plads. Vi er glade for at kunne præsentere 21-årige Marius Qvarnstrøm, der kommer til klubben fra Vanløse IF.

Den unge højreback glæder sig til at give den gas:
“Jeg følte, at det var det rette tidspunkt, i min relativt korte karriere, at træde et skridt op på et højere niveau. Jeg blev kontaktet af Jack og syntes hurtigt, at projektet i Roskilde lød spændende. Jeg vil beskrive mig selv som en moderne back, der kommer meget afsted - både frem og tilbage. Samtidig med det, synes jeg min indlægsfod er ganske fin. Jeg har en klar ambition om at spille så meget som muligt og selvfølgelig vise alle, hvorfor jeg blev hentet til klubben. Jeg er klar til at komme på banen i Roskilde Idrætspark og give den gas.”

Manager i FC Roskilde, Jack Majgaard, har forsøgt at hente Marius før:
“I Marius har vi fået en højreback med en stor motor, mens kvaliteten af hans indlægsfod ikke er til at tage fejl af. Defensivt er han god i presset og, qua hans højde, også god i hovedspillet. Vi prøvede allerede at få fat i Marius i sommer, men dengang ville han vente lidt - så vi er rigtig glade for, at det lykkedes i dette vindue.”

Velkommen, Qvarnstrøm!