Rib House Roskilde forbliver Plus Partner

Vi, vores spillere og vores partnere skal også sætte tænderne i lækker mad fra Rib House Roskilde i næste sæson.

Det lokale spisested har netop sat deres signatur på en etårig forlængelse af Plus Partner-aftalen med FC Roskilde.

Ferhat Mercan fra Rib House Roskilde ser frem til at fortsætte:
“Vi har valgt at fortsætte i FC Roskilde’s erhvervsnetværk, da vi føler at klubben er inde i en god udvikling og helt sikkert går en spændende fremtid i møde. Vi er så heldige at få lov til at bespise VIP-gæsterne til udvalgte kampe i sæsonen, samt spillerne, når de har fællesspisninger. Vi glæder os til at komme i Roskilde Idrætspark i minimum endnu et år.”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, udtaler:
“Det glæder mig at Ferhat og Rib House har valgt at forlænge deres samarbejde med FC Roskilde for yderligere et år. Udover at være en del af vores erhvervsnetværk, forkæler de også vores partnere på kampdage oppe i loungen, hvor de flere gange årligt leverer mad til vores pre-match-arrangementer. Tak for støtten til Ferhat og Rib House.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.