mart

Roskilde Danhostel forbliver FCR Partner

Der er endnu en gang givet håndtryk mellem Roskilde Danhostel og FC Roskilde, der fortsætter rejsen sammen. Roskilde Danhostel har forlænget deres FCR Partner-aftale med klubben.

Ejer af Roskilde Danhostel, Jens Müller, har været glad for at være medlem:
“Vi har været glade for at være medlem af erhvervsnetværket indtil nu og ser derfor ingen grund til ikke at blive ved med det. Vi ser frem til fortsat at følge FC Roskilde og den udvikling klubben, netværket og byen er i. Det er utrolig spændende.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, takker for støtten:
“Vi har svært ved at få armene ned, når vi ser på opbakningen til vores erhvervsnetværk. Jeg er glad for at Jens og Roskilde Danhostel har forlænget deres aftale med klubben og ser frem til at mødes både på stadion og til vores mange arrangementer.”

Skal du heller ikke gå glip af FC Roskildes Erhvervsnetværk? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør mere.