Roskilde Danhostel forlænger partnerskabet

Der er grund til store smil hele vejen rundt og i den grad også foran Roskilde Danhostel, der netop har sat deres signatur på en forlængelse af deres FCR Partner-aftale i FC Roskilde.

Jens Müller og Joy Mogensen fra Roskilde Danhostel fortsætter ufortrødent:
“Vi nyder at følge udviklingen for FC Roskilde og dermed også sporten i byen. Vi har været glade for vores medlemskab af erhvervsnetværket i klubben og ser derfor ingen grund til ikke at fortsætte med det. Byen har så meget potentiale og FC Roskilde er på vej i den rigtige retning. Vi glæder os til at følge udviklingen for alt omkring fodboldholdet.”

René Christiansen, der er direktør i FC Roskilde, glæder sig:
“Det er svært ikke at smile over hele ansigtet, når man ser på den støtte vi mærker omkring FC Roskilde og erhvervsnetværket. Vi har startet 2024 med et brag - både på og udenfor fodboldbanen, og det glæder mig enormt. Jeg ser frem til at fortsætte samarbejdet med Roskilde Danhostel, som jeg glæder mig til at se til fodbold og til vores mange andre arrangementer.”

René Christiansen vil også gerne storsmile med dig! Fang ham på rc@fc-roskilde.dk eller tlf. 4038 1038, hvis du og din virksomhed skal være med.